Dilluns que ve, dia 7 de novembre, serem a Castellserà per una xerrada sobre «Herbes i fruits oblidats a la cuina». Hi parlarem de les plantes més usades a l’Urgell, recuperarem antics coneixements i els aplicarem a la pràctica, ja que a l’acabar la xerrada, hem preparat un tastet silvestre per a tots els assistents.
La xerrada entra dins el marc del cicle «Dona informa’t» que organitza el Consell comarcal de l’Urgell.
Us hi esperem!

